آخرین اخبار
کد مطلب: 126256
مسئولين صادق و وظيفه شناس براي مردم هميشه محترم اند
تاریخ انتشار : 1399/02/13
نمایش : 871
چند ماه پيش خبر استعفاي جنجالي آقاي يعقوب محمودي سرپرست شهرداري لردگان و پس از آن انحلال يا برکنار شدن شوراي شهر لردگان تيتر اول شبکه هاي اجتماعي شهرستان لردگان شد...
به گزارش سلام لردگان؛ چند ماه پيش خبر استعفاي جنجالي آقاي يعقوب محمودي سرپرست شهرداري لردگان و پس از آن انحلال يا برکنار شدن شوراي شهر لردگان تيتر اول شبکه هاي اجتماعي شهرستان لردگان شد، اگر چه شايعات و حاشيه هاي متعددي پيرامون اين مسئله مطرح شد اما براي مردم لردگان  دليل اصلي اين اتفاق هيچگاه مشخص نشد به اين دليل که شفاف سازي در لردگان معنا و مفهومي ندارد.

به هرحال آقاي قاسمي در آن شرايط عجيب و غريب به عنوان سرپرست شهرداري انتخاب شد و پس از گذشت چند ماه مجددا بازگشت شوراي شهر منحل شده بر سر کار خود اعلام گرديد و از طرفي آقاي محمودي نيز مجددا به عنوان سرپرست شهرداري انتخاب شدند..

تا اينجاي کار رفتن و آمدن ها با تمامي جزئيات مبارک آقايان... اما دوستان عزيز چه کسي يا کساني پاسخگوي اين چندماه بلاتکليفي شهر لردگان است؟!
آيا پاسخي داريد که چه شد رفتيد و آمديد؟!
پاسخگوي معضلات اين شهر کيست؟! و برنامه شما براي ادامه چيست؟!

شهرداري و تمامي ادارات و نهادهاي لردگان متعلق به مردم اين شهر است و حق هر شهروندي است که در رابطه با عملکردهاي شما آگاهي داشته باشند، حق شهروندي است که شما را به چالش کشيده و نقد اصولي، منطقي و سازنده داشته باشند و اين وظيفه شماست که به عنوان خدمتگذار مردم پاسخگو باشيد..

شهردار و شوراي اسلامي شهر لردگان! امروزه به برکت نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و در چارچوب بيانات حضرت امام خامنه اي (مدظله العالي) افراد و شخصيت هايي در شهرستان آتش به اختيار وارد ميدان شده و عملکرد همه را ريز تا درشت زير نظر دارند بنابراين انتظارات نسبت به عملکردهاي شما بيشتر شده است.

لطفا در اين شرايط سخت هواي شهر و مردم لردگان را داشته باشيد!

شهردار محترم و اعضاي شوراي اسلامي شهر لردگان قطعا در صورت عملکرد مثبت نه تنها رسانه بلکه همه مردم از شما حمايت خواهند کرد، خبرگزاري سلام لردگان به عنوان يار هميشه در صحنه مردم در راستاي رسالت رسانه اي خود براي مطالبه حقوق شهروندي با قدرت تلاش خواهد کرد و از هر مجموعه اي که در چارچوب حس مسئوليت پذيري خود انجام وظيفه کند صميمانه حمايت مي کند.

انتهاي پيام/630 ل
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس